Wil jij je ook graag inzetten voor Stichting LCA? Dit kan op talloze manier zoals met het meedoen van een sportactiviteit, opzetten van een statiegeldactie bij een supermarkt, verkopen van koekjes of een leuke activiteit via school of je werk.

Let’s beat LCA!

Wil jij graag individueel of met een groep in actie komen voor Stichting LCA? Neem contact met ons op via e-mailadres info@stichtinglca.nl

Direct een eigen actie starten? Dat kan via actieplatform WhyDonate en ‘verbind’ de actie aan Stichting LCA.

We kunnen je daarna promotiemateriaal zoals flyers, ballonnen, t-shirts, etc aanleveren om Stichting LCA goed onder de aandacht te brengen. Ook kunnen we je helpen met het onder de aandacht brengen van de actie met behulp van o.a. Social Media.