Winterfair Dirksland

Op 9 december zal Stichting LCA aanwezig zijn op de Winterfair bij de Victoriahal te Dirksland.

Op deze markt zal Stichting LCA informatie geven over de aandoening Leber Congenitale Amaurosis.

Daarnaast zullen er hand gebreide artikelen voor baby’s en kinderen van Knit For Sight en handgemaakte kerstboomkaarsen verkocht worden.

Uiteraard gaat de volledige opbrengst naar Stichting LCA.

Meer informatie zal volgen via de Facebook- en Instagrampagina van Stichting LCA.

AFGELOPEN: Bierproeverij in samenwerking met Brouwerij Solaes

Op 10 november vindt er een bierproeverij plaats op de Menheerse Werf.

AFGELOPEN: Op 9 & 10 december zal de stichting terug te vinden zijn op de Goede Doelenmarkt op het Diekhuusplein te Middelharnis.

Logo Middelharnis Centrum

Op deze markt zal Stichting LCA informatie geven over de aandoening Leber Congenitale Amaurosis voor zowel jong als oud. Er zullen leuke activiteiten zijn voor kinderen zodat zij kunnen ervaren hoe het is om als slechtziende/blinde door het leven te gaan.

Dit allemaal met als doel om bekendheid te creëren voor LCA en zoveel mogelijk geld inzamelen voor onderzoek.

Meer informatie zal gedeeld worden via de Facebook en Instagrampagina van Stichting LCA.